FANDOM

Dallas
903924fd9d443f43e7b121d085062fbdd2064f25 full.jpg
Rola Assault (PAYDAY:The Heist

Mastermind (PAYDAY 2)

Imię i nazwisko Nathan Steele (prawdopodobnie)
Powiązania Mafia chicagowska, Załoga
Narodowość Amerykanin
Wiek 42 (Payday:The Heist)

44 (PAYDAY 2)

Kolor włosów Czarne i szare
Kolor oczu Piwny
Występuje w PAYDAY:The Heist

PAYDAY 2

Model Karl Andersson (PAYDAY:The Heist)

Eric Etebari (PAYDAY 2)

Głos Simon Kerr
Dallas znany także jako Nathan Steele to członek załogi, a zarazem jej lider. Jest on 44 letnim Amerykaninem. Nosi on maskę klauna w kolorze flagi Stanów Zjednoczonych. Głosu użyczył mu Simon Kerr.
903924fd9d443f43e7b121d085062fbdd2064f25 full.jpg

Biografia Edytuj

PAYDAY: The Heist Edytuj

Już za młodu Dallas pracował dla mafii chicagowskiej. Wkrótce został mianowany na płatnego zabójcę. Kied miał 30 lat z jego winy zginęło kilkunastu członków mafii. Przez swój błąd, mafia próbowała zabić Dallasa, ale temu udało się ujść z życiem. Ukrywając się, handlował bronią. Walczył między innymi ze swoimi konkurentami - handlarzami narkotyków. Po 10 latach odnajduje go Bain i przydziela do Załogi.

PAYDAY 2 Edytuj

Okazuje się, że Dallas poza napadami na bank posiada również normalną pracę. Zwany jest w niej jako Nathan Steele. W mini-serialu pracuje jako dyrektor Pierwszego Banku Światowego dzięki czemu pomaga Załodze obrabować bank od wewnątrz. Prawdopodobnie pracuje także jako doradca finansowy czego możemy dowiedzieć się z traileru "The Dentist". W Payday 2 dowiadujemy się, że Dallas ma młodszego brata, który zastępuje miejsce Hoxtona, gdy ten jest w więzieniu.

Ciekawostki Edytuj

  • Jego pseudonim wziął się od miasta znajdującego się w Ameryce w Teksasie.
  • Początkowo jego pseudonimem miał być "Kowboj".
  • W Payday: The Heist kilka jego masek posiada wzór flagi Stanów Zjednoczonych, choć Sekretna maska ma barwy flagi francuskiej.
  • W trailerze "Diamond Heist" prawdopodobnie umiera, lecz nie jest to niczym związane z fabułą.
  • Ma młodszego brata, którym jest Houston.

Maski Edytuj

Clowns Dallas.png
Beeef Dallas.png

Więcej z Fandomu

Losowa wiki