FANDOM

Hoxton
Old hoxton mask
Rola Sharpshooter (Payday: The Heist

Fugitive i Crock (PAYDAY 2)

Imię i nazwisko James Hoxworth (prawdopodobnie)
Powiązania Załoga
Narodowość Brytyjczyk
Wiek 30 (Payday: The Heist)

32 (PAYDAY 2)

kolor włosów Czarne (Payday: The Heist)

Brązowe (PAYDAY 2)

Kolor oczu Piwny
Występuje w Payday: The Heist

PAYDAY 2

Model Richard Bloom (Payday: The Heist)

Josh Lenn (PAYDAY 2)

Głos Pete Gold
Hoxton znany także jako James Hoxworth jest członkiem Załogi. Pochodzi z Sheffield w Anglii i ma 32 lata. Ma 2
Old hoxton mask
braci, lecz jest prawdopodobieństwo, że może ich być więcej. W Payday: The Heist posiada różową maskę klauna z uśmiechem, lecz w PAYDAY 2 ma on już maskę, która wyglądem wygląda troszkę jak świnia (Prawdopodobnie wykonał ją w więzieniu). Głosu użyczył mu Pete Gold.

Hoxton został aresztowany przez FBI podczas napadu pomiędzy pierwszą i drugą częścią gry. Na krótko zastąpił go brat Dallasa - Houston, który przywdział jego pierwotną maskę. W 2014 roku Brytyjczyk zostaje uratowany przez swoim przyjaciół w misji Hoxton Breakout. Po udanej ucieczce ponownie wraca jako grywalna postać.

Biografia Edytuj

PAYDAY: The Heist Edytuj

Hoxton często wdawał się w bójki między innymi ze swoimi braćmi, kibicami drużyny piłkarskiej, której nie lubił itp. Nigdy nie potrafił zbyt długo utrzymać pracę. Uważał ją za zbyteczną. Często popadał w długi. Należał także do gangu. Po pewnym czasie został złapany (Wtedy także otrzymał swój pseudonim). Jego pierwszą kradzieżą był napad na sklep monopolowy w wieku 19 lat.

PAYDAY 2 Edytuj

W 2011 roku został aresztowany przez FBI. Policja natrafiła na jego trop w Pierwszym Banku Światowym uzyskując jego DNA. Trafił do więzienia o zaostrzonym rygorze. Podczas pobytu często bił Matta, który był w tym samym więzieniu co on.

Słyszał także, że jego koledzy zastąpili jego miejsce nowym członkiem ekipy przez co Hoxton był niezadowolony. Próbował opuścić więzienie, lecz jego prawnik uświadomił mu, że jest zbyt wiele dowodów potwierdzających jego udział w napadach. Ostatecznie postanowił skontaktować się z Bainem, aby ten pomógł mu uciec z więzienia.

Wielka ucieczka Edytuj

Wydana 27 października 2014 misja "Hoxton Breakout" przyczyniła się do wydostania Hoxtona z więzienia. Bohaterowie zdetonowali ścianę więzienia przy okazji raniąc Jamesa w nogę. Następnie próbują opuścić teren swym autem. Niestety policja zagania ich do parkingu, gdzie włączona jest blokada, która uniemożliwia bohaterom przejazd. Ostatecznie Dallas i Wolf wyłączają ją i razem z innymi uciekają.

Zemsta Edytuj

Hoxton postanawia odnaleźć osobę, która go wydała i przez którą został aresztowany. Kontaktuje się z Bonniem, który niedawno wyszedł z więzienia. Ten zdradza im lokalizację poszukiwanego w zamian za dołączenie do Załogi. Hox akceptuje jego ofertę. Postanawiają zabić "szczura". Okazuje się, że posiada on silnie strzeżoną willę. Okazuje się, że zdrajcą jest Hector.

Ciekawostki Edytuj

  • Jego twarz była wzorowana na twarzy Richarda Blooma. Muzyka i byłego dewelopera gier Overkill Software.
  • Nie lubi Houstona. Często go wyzywa.
  • Jego lewa twarz w PAYDAY 2 jest poparzona.
  • Jest mentorem Clever.
  • Wolf ma dla niego siedem przezwisk między innymi: Hoxtilicious, Hoxtonator, El Hoxo.
  • Hoxton może czasami powiedzieć: "Biegnij, Forest, biegnij!". Jest to nawiązanie do filmu z 1994 roku Forest Gump.
  • Twierdzi, że jedzenie w więzieniu jest okropne.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki